איטום גגות מרוצפים

איטום גגות מרוצפים

אחד השירותים של צוות איטום גגות בתל אביב – קבלן איטום מורשה הוא איטום גגות מרוצפים. מדובר בעבודה שונה לחלוטין מאיטום של גגות "רגילים", כגון גגות רעפים או גגות בטון, ולכן חשוב מאוד לבחור בקבלן איטום עם התמחות באיטום גגות כאלה.

למה איטום גגות מרוצפים מורכב יותר מאיטום של גגות אחרים?

כדי להבין את המורכבות של גגות שיש עליהם ריצוף, בואו רגע נבין את הקלות היחסית של איטום גגות אחרים. על ידי כך נבין מדוע איטום גגות מרוצפים מורכב יותר מאיטום של גגות אחרים.

גגות רעפים

איטום גגות רעפים יכול להיעשות על ידי טיפול מונע ותחזוקה טובה, והרעפים יכולים לתת לנו גם בידוד יחסית טוב מפני החום בקיץ והקור בחורף. כל מה שצריך לעשות זה לוודא שהרעפים מונחים טוב אחד על השני ואין רעפים שבורים.

איטום גגות בטון

איטום גגות בטון נעשה על ידי פריסה של יריעות ביטומניות או על ידי מריחה של חומרי איטום כגון זפת. מכיוון שאין ממש חשיבות לאסתטיקה בעת איטום ביריעות ביטומניות, מדובר בעבודה יחסית קלה ומהירה למי שמכיר את התחום ועשה זאת כמה פעמים.

איך אוטמים גגות מרוצפים

כמו כמעט לכל שאלה בחיים, גם לשאלה הזאת יש כמה תשובות. זאת, בגלל שהמצב בגג מסוים אינו זהה למצב בגג אחר. כאן אנחנו ניתן את השיטות השונות לאיטום גגות מרוצפים. במקרה הזה, התשובה לשאלה איך לאטום תלויה בבעיית הנזילה הספציפית שיש לכם בגג.

אם מדובר על בעיית איטום נקודתית, בדרך כלל אפשר לפתור אותה בטיפול נקודתי על גבי הריצוף. אבל אם מדובר בבעיית איטום כללית, או שלא ניתן למצוא בדיוק מאיפה המים מחלחלים – במקרה כזה יש צורך לבצע עבודה יסודית שכוללת הרמת הריצוף, איטום והחזרת הריצוף למקומו.

איטום נקודתי

איטום נקודתי של גג רעפים נעשה במספר שלבים. חשוב לבצע את השלבים האלה בצורה יסודית, על מנת שהאיטום ייעשה בצורה טובה ויפתור את הבעיה.

  1. שלב ראשון – איתור מקור הנזילה באופן מדוייק, על מנת להבין בדיוק איפה צריך לבצע את האיטום.
  2. שלב שני – פינוי וניקוי האיזור על מנת לאפשר עבודה תקינה בלי הפרעות ובלי תקלות.
  3. שלב שלישי – איטום החריצים בין המרצפות על ידי יישום של רובה.
  4. שלב רביעי – יישום חומר איטום על ידי מריחה על הריצוף. ישנם חומרים אקריליים או חומרים פוליאוריטנים שניתן לעשות בהם שימוש.

איטום כולל של כל הגג

כפי שכבר ציינו מקודם, כאשר מדובר על איטום כולל של גג מרוצף, מומלץ לעשות זאת בצורה יסודית על ידי הרמת הריצוף, ביצוע האיטום והחזרת המרצפות למקומן לאחר מכן. הנה השלבים בהם יש לעשות זאת:

  1. שלב ראשון – ניקוי הגג ופינוי של כל מה שיש בו.
  2. שלב שני – פירוק הריצוף והוצאת החול שנמצא תחתיהן.
  3. שלב שלישי – בדיקת מרזבים ותיקון שלהם במידת הצורך.
  4. שלב רביעי – יישום האיטום. את השלב הזה מומלץ מאוד לבצע באמצעות הדבקה של יריעות ביטומניות שמחזיקות לאורך זמן רב. ניתן גם לעשות זאת על ידי מריחה של זפת, אך זה פחות מומלץ.
  5. שלב חמישי – בדיקת הצפה. בשלב הזה מציפים את הגג במים למשך שלושה ימים, על מנת לבדוק אם האיטום נעשה בצורה טובה. אם הנזילה נמשכת – יש לשפר את האיטום.
  6. שלב שישי – לאחר שהגג יבש לחלוטין, מחזירים את החול ואת הריצוף ואוטמים היטב את החריצים בין המרצפות.

מחיר איטום גגות מרוצפים

רוב האנשים שפונים אלינו מעוניינים דבר ראשון לדעת מה המחיר של איטום גגות מרוצפים. לכן, עכשיו אנחנו הולכים לציין את המחירים הנפוצים, אך חשוב לדעת שני דברים בנוגע לזה.

הדבר הראשון הוא שהמחירים המצויינים כאן הם ללא מע"מ. הדבר השני הוא שהמחיר עשוי להשתנות בין גג לגג, בשל גורמים שונים שעשויים להשפיע על עלות העבודה, כגון גודל הגג, נוחות הגישה אליו, מצב הגג, כמות הציוד שיש עליו וכיוצא בזה.

מחיר איטום גג מרוצף ללא הרמת ריצוף יהיה בסביבות ה-200-220 ש"ח למ"ר.
מחיר איטום גג מרוצף כולל הרמת מרצפות יהיה בסביבות 1,000-1,200 ש"ח למ"ר.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם איטום גגות בתל אביב – קבלן איטום מורשה על מנת לקבל הצעת מחיר לאיטום הגג שלכם, בין אם מדובר בגג מרוצף או בכל גג אחר. אנחנו כאן בשבילכם, זמינים ושמחים לתת שירות.

There’s no content to show here yet.